()

در یک دوره معمولی طراحی گرافیک در دانشگاه ، شما با تئوری کلاسیک طراحی آشنا خواهید شد: شبکه‌ها ، چرخ رنگ ،نسبت طلایی. چیزی که همیشه یاد نمی‌گیرید این است که درآمدزایی به‌عنوان یک طراح ، روزبه‌روز ، واقعاً چگونه است. خوب شمارا به خواندن 5 نکته برای گرافیست شدن دعوت میکنم.

در این مقاله، ما چند اسپویلر ارائه می‌دهیم. بنابراین چه در شرف شروع یک دوره دانشگاهی هستید و چه دوره‌ای را به اتمام رسانده‌اید، ادامه مطلب را بخوانید تا پنج نکته را که باید در مورد طراح بودن بدانید، کشف کنید، اما معمولاً در برنامه درسی نیست.

5 نکته‌ای که در مورد گرافیست شدن، نمی‌دانید
5 نکته‌ای که در مورد گرافیست شدن، نمی‌دانید
  1. شما به مهارت‌های موشن گرافیک، احتیاج دارید

روزهایی که یک طراح گرافیک می‌توانست تمام حرفه خود را سپری کند، فقط در حوزه خلق طرح‌های ایستا سپری‌شده است. در سال‌های اخیر، با دستگاه‌های دیجیتال که تقریباً همه جنبه‌های موجودیت ما را به خود اختصاص داده‌اند، تقاضا برای طراحی حرکت به‌طور گسترده در سطح جهانی افزایش‌یافته است. و استودیوهای خلاق برای همگام‌سازی، تلاش کرده‌اند.

درنتیجه، وقتی آن‌ها گرافیست‌های جدیدی استخدام می‌کنند، به دنبال افرادی می‌گردند که مهارت طراحی حرکت را داشته باشند تا پیشنهاد مشتری خود را تقویت کنند. و بنابراین، باوجوداینکه شما یک طراح بااستعداد و واجد شرایط هستید، بدون اینکه بدانید چگونه طرح‌های خود را به حرکت درمی‌آورید، برای رسیدن به بهترین مشاغل تلاش خواهید کرد.

این چیزی نیست که در بسیاری از دوره‌های دانشگاهی ذکرشده باشد، که سالها از نیازهای واقعی صنعت عقب است. اما به‌محض ورود به محل کار، به‌زودی متوجه اهمیت آن خواهید شد. بنابراین اگر هنوز در اوایل کار خود هستید، وقت خوبی است که با ثبت‌نام در آموزش با ارائه‌دهنده‌ای مانند Created، خود را از این بسته فراتر بگذارید. برای آگاهی بیشتر راجع به موشن گرافیک شمارا به مقاله “موشن گرافیک چیست؟” دعوت می‌کنم.

5 نکته‌ای که در مورد گرافیست شدن، نمی‌دانید
5 نکته‌ای که در مورد گرافیست شدن، نمی‌دانید
  1. نگرش، به‌اندازه استعداد مهم است!

در دانشگاه، شمارا تشویق می‌کنند که فردی باشید و دید خود را روبه‌جلو حرکت دهید. این مربوط به یافتن صدای درونی و نقطه فروش منحصربه‌فرد شماست و این تنها به سود است. اما به یاد داشته باشید که وقتی اشتغال تمام‌وقت را گرفتید، دیگر فقط مربوط به شما نیست.

در دنیای واقعی کار طراحی، بیشتر به ترکیب انرژی شما به‌عنوان یک تیم و یادگیری همکاری مؤثر با دیگران مربوط می‌شود. بنابراین اکنون زمان آن فرا رسیده است که توسعه مجموعه جدیدی از مهارت‌ها را که شامل سازگاری، هوش هیجانی، ارتباطات، همکاری، آگاهی تجاری، خود هدایت و روند است را آغاز کنیم.

این با آداب و رسوم غالب در آژانس‌های طراحی که اغلب به‌عنوان “تناسب فرهنگی” شناخته می‌شود، در ارتباط است. درواقع به این معنی است که وقتی استودیویی مشغول استخدام یا به دنبال فریلنسر است، آن‌ها فقط به دنبال مهارت‌های فنی نیستند، بلکه به دنبال افرادی هستند که می‌توانند با مردم کنار بیایند و لحن مناسب را وارد کنند، چه در داخل و خارج از دفتر، تا زمانی که این نکته را در ذهن داشته باشید، پیدا کردن اولین شغل خود در طراحی و پیشرفت ازآنجا نسبتاً ساده است.

  1. همه‌چیز در مورد مشتری است

مهارت‌ها، شخصیت و نگرش مناسب، اصلی‌ترین مواردی است که شما برای ورود به شغل انتخابی خود نیاز دارید. اما هنگامی‌که به آنجا رسیدید، درنهایت با توجه به میزان خدمات شما به مشتریان آژانس قضاوت خواهید شد، زیرا آن‌ها درنهایت دستمزد شمارا پرداخت می‌کنند.

هرچه زمان بیشتری را برای کار با مشتری صرف کنید، مهارت بیشتری در انطباق با نیازهای آن‌ها و یافتن راه‌هایی برای خوشبخت شدن آن‌ها پیدا خواهید کرد. بنابراین اگرچه برخی از روابط با مشتری ممکن است روی حیله و تزویر باشد، اما این ترس از هیچ‌چیز نیست. درواقع، آن‌ها بخشی طبیعی از کمک به رشد شما به‌عنوان یک طراح هستند.

5 نکته‌ای که در مورد گرافیست شدن، نمی‌دانید
5 نکته‌ای که در مورد گرافیست شدن، نمی‌دانید
  1. می‌توانید منتظر انتقاد صریح باشید (و این اشکالی ندارد)

به‌طورکلی، حرفه طراحی نسبتاً دوستانه است. رئیسان به‌طورکلی حمایت می‌کنند و به پیشرفت شما کمک می‌کنند. همان‌طور که گفته شد، بخشی از یک مربی خوب بودن این است که بدانید کجا اشتباه می‌کنید و می‌توانید پیشرفت کنید، بنابراین می‌توانید انتظار انتقاد صریح را در این راه داشته باشید. شنیدن بازخورد منفی همیشه دلپذیر نیست، اما تا زمانی که طبق آن عمل کنید و از آن برای بهبود رویکرد خود استفاده کنید، درنهایت باید یک تجربه پرورش‌دهنده و مثبت باشد. پس با آن مبارزه نکنید.

5 نکته‌ای که در مورد گرافیست شدن، نمی‌دانید
5 نکته‌ای که در مورد گرافیست شدن، نمی‌دانید
  1. فرصت‌های جدید درراه است

تردیدی نیست که صنعت طراحی طی ده سال گذشته بسیار تغییر کرده است. و احتمالاً از همین حالا تا سال 2030 تغییر خواهد کرد. و با این تغییر فرصت‌های جدید مهیجی به وجود می‌آید.

به‌عنوان‌مثال، انفجار در پخش ویدئو که اکنون شاهد آن هستیم، احتمالاً تقاضا برای تولید فیلم، تلویزیون و انیمیشن را افزایش می‌دهد. کمی بیشتر به جلو نگاه کنیم، انتظار می‌رود در دهه آینده فناوری‌های جدید مانند VR ، AR  و واقعیت ترکیبی بزرگ به وجود بیایند و بر همه‌چیز از نحوه مصرف اخبار گرفته تا سرگرمی گرفته تا وبگردی، تأثیر بگذارند. در این مناطق و مناطق دیگر، مهارت‌های موشن گرافیک (گرافیک حرکتی) به‌خوبی به شما کمک می‌کنند، بنابراین اگر به یادگیری یک مهارت جدید فکر می‌کنید، این نکته‌ای است که باید به خاطر بسپارید.

 

 

این مقاله چقدر مفید بود؟ با کلیک روی ستاره ها رتبه بده تا بدونیم چه مدل مقالاتی بنویسیم...

میانگین امتیاز / 5. تعداد آراء: