()

تبلیغات خود را در مقابل هرچه بیشتر چشم ها یک چالش مناسب برای اینترنت است، اما با انواع سیستم عامل ها، انتخاب موثرترین آنها دشوار است. در حالی که خدمات و محصولات خود را به نمایش می‌گذارید، باید از یک وب سایت مناسب برای یک کمپین سودآور پرداخت هر کلیک (PPC) استفاده کنید.

به همین دلیل لیستی از 7 مکان مناسب برای تبلیغات آنلاین را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید مخاطبان مورد نظر خود را جذب و تبدیل کنید، به علاوه بازده سرمایه گذاری (ROI) مورد نظر خود را به شرکت خود بدهید.

  1. Google Ads

Google Ads این صنعت را هدایت کرده و از بسیاری از رقبا پیشی گرفته و جایگاه خود را به عنوان ابزار تبلیغاتی آنلاین به دست آورده است. به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ تجارت شما، می‌تواند به شما کمک کند تا اهداف بازاریابی خود را از طریق شبکه جستجو و نمایش نشان دهید.

شبکه جستجو جایی است که می‌توانید برای تبلیغات در نتایج جستجوی Google کلمات کلیدی را پیشنهاد دهید. کلمات کلیدی به میزان محبوبیت (یا میزان جستجو) و مطلوبیت (یا رقابت) آنها در بین شرکت ها، مقادیر خاصی دارند. بسیاری از کلمات کلیدی رقابت قابل توجهی دارند ، اما شما می‌توانید شرایط مناسب برای تجارت و بودجه خود را پیدا کنید.

Google Ads نرخ تبدیل بهتری را ایجاد می‌کند و ترافیک وب سایت را هدایت می‌کند و از فناوری هوشمند برای سازگاری با نیازهای شما استفاده می‌کند. نصب برای اولین بار ساده است، بنابراین می‌توانید بدون اتلاف وقت به ابزار تبلیغاتی راه پیدا کنید.

  1. Bing Ads

Bing Ads  مشابه Google کار می‌کند، اگرچه پایگاه کاربری آنها کمتر است. همه جستجوگران با Google ارتباط برقرار نمی‌کنند، به همین دلیل Bing ادعا می‌کند سومین سهم بزرگ بازار جستجو است. شرکت شما می‌تواند از این سهم در کمپین تبلیغاتی شما استفاده کند.

Bing Ads همچنین هدیه دیگری را ارائه می‌دهد. مخاطبان آنها در هنگام خرید آنلاین از دسک تاپ 36 درصد بیشتر از جستجوگران معمولی اینترنت هزینه می‌کنند، بنابراین نه تنها Bing Ads می‌تواند تبدیل بیشتر کند بلکه با ارزش بالاتر نیز باشد.

Bing Ads با جمعیت قابل توجه و مشاغل بالقوه کمتری که برای کلمات کلیدی رقابت می‌کنند، مکانی عالی برای تبلیغات آنلاین است. می‌توانید پیشنهادهای سفارشی برای کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کنید، و تبلیغات خاص جستجوی شما می‌تواند کنار، بالا و پایین جستجوهای ارگانیک قرار بگیرد.

Bing Ads دو موتور جستجوی دیگر را نیز پوشش می‌دهد:

  • Yahoo
  • AOL

با این پوشش اضافی، تبلیغات شما می‌توانند در سراسر وب بیشتر مورد بازبینی قرار گیرند.

فیسبوک

  1. فیس بوک

رسانه های برجسته رسانه های اجتماعی، به ویژه فیس بوک، می‌توانند مخاطبان را به طور منحصر به فرد جذب کنند. به همین دلیل است که آنها به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ تجارت شما فعالیت می‌کنند.

تبلیغات فیس بوک دسترسی بی بدیل به منافع متفاوت و بازارهای گسترده را فراهم می‌کند و همچنین می‌تواند جمعیتی مانند سن و منطقه را با دقت هدف قرار دهد. تمرکز بر هدف قرار دادن مخاطب به این معنی است که تبلیغات فیس بوک شما فراتر از کلمات کلیدی است.

برای به دست آوردن یک مکان تبلیغ در فیس بوک، به جای کلمه کلیدی، برای خود تبلیغ پیشنهاد می‌کنید. شما می‌توانید تبلیغات خود را در فیس بوک با کمک ابزارهای بصری ایجاد کنید، که می‌تواند تعامل را به حداکثر برساند. فیلم ها و تصاویر پیوست شده به متن موجود در آگهی شما می‌تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند.

طیف وسیعی از مکان های نمایش تبلیغات در فیس بوک یک امتیاز دیگر است. تبلیغات می‌توانند در newsfeed، panel  و messenger area به نمایش درآیند. تبلیغات ویدئویی همچنین می‌توانند در طول داستان ها و جلسات زنده کاهش پیدا کنند.

  1. LinkedIn

LinkedIn  یک شبکه اجتماعی برای حرفه ای های بازرگانی، می‌تواند از طریق تبلیغات اسپانسر یا پویا حرفی در مورد شرکت شما بزند. سیستم تبلیغات آنها به طیف گسترده ای از شرکت های تجاری به کسب و کار (B2B) تبدیل می‌شود تا بتوانید با تصمیم گیرندگان ارتباط برقرار کنید.

LinkedIn حتی برای سازمان‌های تجاری به مصرف کننده (B2C) مکانی عالی برای تبلیغات آنلاین است. برای مثال می‌توانید از LinkedIn برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی استخدام استفاده کنید، این زمانی مفید است که می‌خواهید نامزدهای باتجربه یا منفعل را در صنعت خود جذب کنید.

شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس صنعت یا مکان هدف قرار دهید ، اما می توانید آنها را به اندازه کسب و کار ، موقعیت ، سابقه و موارد دیگر نیز اختصاص دهید. حراج های تبلیغاتی LinkedIn مانند فیس بوک در مخاطبان خود کار می کنند.

  1. اینستاگرام

اینستاگرام نیروگاهی برای پست های پشتیبانی شده از برند یا حمایت مالی است، اما آنها همچنین دارای تبلیغات رسمی هستند. برای مشارکت در تجارت خود می‌توانید با اینفلوئنسرها یا شخصیت های محبوب اینستاگرام تماس بگیرید، اگرچه قیمت گذاری و جزئیات آن به صورت مورد به مورد است.

با این حال همه کاره بودن اینستاگرام، آن را به یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ تجارت شما تبدیل می‌کند.

از آنجا که فیس بوک مالک اینستاگرام است، تبلیغات بیشتر با روش های فیس بوک مطابقت دارد. با این حال، اینستاگرام به گرافیک بستگی دارد، بنابراین تبلیغات عکس و فیلم در استوری ها و فیدها مورد تأکید قرار می‌گیرد.

این شاخه ها بیشتر به تبلیغات چرخ فلک تبدیل می‌شوند، جایی که بینندگان می توانند محصولات مربوطه را ببینند و تبلیغات مجموعه ای، جایی که بینندگان می‌توانند روی محصولات درون تصویر کلیک کنند. اگر یک شرکت سنگین تصویر باشید، این می‌تواند به سود تجارت شما باشد.

توییتر

  1. توییتر

توییتر تعداد زیادی کاربر دارد، تعداد قابل توجهی از متخصصان در این بستر رسانه های اجتماعی حضور دارند. این می‌تواند به سود شرکت های B2B باشد، اما برنامه های بیشتری برای Twitter Ads وجود دارد. افراد جوانتر نیز بخش مهمی از مخاطبان را تشکیل می‌دهند.

توییتر یک شبکه رسانه ای اجتماعی متکی بر متن است، گرچه تصاویر و فیلم ها نیز در آن جریان دارند. شما می‌توانید از هشتگ ها، توییت ها و ترندها به عنوان تبلیغات استفاده کنید، یا می‌توانید یک روند را تبلیغ کنید. همچنین به دلیل گزینه های گسترده برای هدف یابی، یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغات آنلاین است.

کلمات کلیدی برای پیشنهادات در دسترس هستند، اما این تنها گزینه نیست. همچنین می‌توانید مخاطبان و بازاریابی مجدد را به بازدیدکنندگان وب سایت، پیروان گذشته و سایر موارد هدایت کنید. توییتر یک ابزار جذاب برای تبلیغات است که می‌تواند ROI را از بین ببرد.

  1. یوتیوب

بازدیدکنندگان در یوتیوب هر روز تقریباً یک میلیارد ساعت فیلم مشاهده می‌کنند.

با مصرف زیاد فیلم ها، سرمایه گذاری در تبلیغات ویدئویی یک انتخاب سودآور است. از آنجا که عملکرد تبلیغات ویدئویی متفاوت از تبلیغات تصویری یا متنی است، پرداخت به این بستگی دارد که شخصی برای مشاهده یا کلیک بر روی تبلیغ شما تصمیم بگیرد.

YouTube زیر چتر Google Ads است، اما خدمات آنها می‌توانند به شما در تصحیح ویدئو کمک کنند، حتی اگر این کار را از ابتدا شروع کنید. آنها مجموعه ای از سیستم عامل های خلاقانه را برای به حرکت درآوردن تبلیغات ویدیویی شما برجسته می‌کنند.

تبلیغات یوتیوب فریبنده است و می‌تواند از عادات کاربران فناوری بهره ببرد.

 

 

این مقاله چقدر مفید بود؟ با کلیک روی ستاره ها رتبه بده تا بدونیم چه مدل مقالاتی بنویسیم...

میانگین امتیاز / 5. تعداد آراء: